Arkivet for nyheder

Julelukket

19.12.2018
Administrationen på Tornøegade holder lukket mellem jul og nytår. Torsdag den 20. december er derfor sidste dag i år hvor telefoner og ekspedition holder åbent.

Lukket for vandet på Pilevænget

06.12.2018
Odder vandværk har informeret om at der, mandag den 10.december 2018 vil der være lukket for vandet på Pilevænget 40-82 fra kl. 8 til kl. ca 12.00.

Lukket for varmen

27.11.2018
Onsdag den 28. november vil der være lukket for varmen på Rådhusgade 15-25 fra kl. 8 til kl. ca 12.

Lukket servicetelefon

19.11.2018
Fredag den 23.november 2018  er servicetelefonen lukket pga. internt kursus.
Det er derfor IKKE muligt at kontakte serviceafdelingen pr telefon den dag.

Kursus for nye afdelingsbestyrelsesmedlemmer

15.11.2018
Du finder indbydelsen til kurset ved at klikke her

Lukket servicetelefon

12.11.2018
Fredag den 23.november 2018  er servicetelefonen lukket pga. internt kursus.
Det er derfor IKKE muligt at kontakte serviceafdelingen pr telefon den dag.

Problemer tlf

05.11.2018
Vi har desværre problemer med vores telefon anlæg igen dags dato. Det betyder at det ikke er muligt at ringe til hverken service eller administrationen.
Der arbejdes på at få løst problemet.

Afd. 28 Høghus etape II - Klar, parat, indflyt

01.11.2018

Alle 16 boliger er nu overtaget af deres nye beboere.


For at læse mere herom og se billeder fra dagen - skal du klikke på "Læs mere" lige nedenunder


Ekstraordinært afdelingsmøde

25.10.2018
Afdeling 1, Rådhusgade 15-31 Indkalder til ekstra ordinært afdelingsmøde onsdag den. 28. nov 2018

Problemer tlf anlæg

11.10.2018
Vi har desværre problemer med vores telefonanlæg igen i dag torsdag den 11. oktober.
Det er derfor ikke muligt at kontakte administrationen på Tornøegade pr. telefon pt.

Problemer med tlf anlæg

09.10.2018
Vi har desværre konstateret, at der igen er problemer med vores telefonanlæg.
Det betyder, at det pt ikke er muligt at ringe til administrationen på Tornøegade 12.

Problemer telefon

03.10.2018
Vi har desværre problemer med vores telefonanlæg pt.. Man kan derfor ikke ringe til administrationen eller serviceafdelingen.
Der arbejdes på at udbedre problemet.

Lukket for det varme vand i Hou

03.09.2018
På grund af omlægning er der lukket for det varme vand i Hou. Der skulle være varmt vand igen omkring kl. 12.30

Ny Driftschef til DOMI Bolig

13.08.2018
Selvstændigt ansvar i en forandringsorienteret organisation

I tæt samarbejde med den øvrige ledelse i DOMI Bolig er du med til at sætte retning for den fremtidige udvikling og succes. Som driftschef får du det ledelsesmæssige ansvar for 14 viceværter, samt for drift og vedligehold af cirka 2100 boliger – primært i Odder og Malling området.

Du udarbejder både kort- og langsigtede drifts- og vedligeholdelsesplaner og sikrer, at lovgivningen på området bliver overholdt. Din driftsmæssige og tekniske viden er grundlaget for fornuftige prioriteringer samt sikker planlægning og koordinering af opgaverne.

Du håndterer selvstændigt større renoverings- og nybyggeriprojekter samt mindre udbud og deltager aktivt fra planlægningsfasen til udførelse. Derudover gennemfører du 1-års og 5-års gennemgang på nybyggeri og renoveringssager.
I hverdagen har du en bred berøringsflade med både ejendomsfunktionærer, administration og afdelingsbestyrelser, ligesom du i forbindelse med større projekter også samarbejder og koordinerer med eksterne rådgivere.

Overblik, drift og samarbejde skaber resultater
Det er vigtigt, at du er samarbejdsorienteret samt kommunikerer positivt og konstruktivt. Du har en god økonomisk forståelse og kan sparre med afdelingsbestyrelserne i såvel byggetekniske som -økonomiske spørgsmål.
Du har sandsynligvis en byggeteknisk uddannelsesbaggrund som f.eks. bygningsingeniør eller -konstruktør. Har du erfaring med den almene sektor samt beboersamarbejde, er det en klar fordel.
Vi tilbyder gode og attraktive ansættelsesvilkår iht. BL’s overenskomst. Det er en forudsætning, at du har kørekort og kan stille egen bil til rådighed. Kørsel afregnes efter statens takster. Der vil periodevis være aftenmøder med beboerne.

Denne ansættelsesproces sker i samarbejde med konsulentvirksomheden Humain ApS, som vil forestå den indledende ansøgningsproces. For nærmere info kontakt Morten Blirup på 4025 8221 eller send en mail til job@humain.dk. Alle ansøgninger behandles med fortrolighed.



DOMI Bolig holder velkomstreception

13.08.2018
Du finder invitationen ved at klikker her

Ledningsarbejde tirsdag den 17. juli

16.07.2018

Malling varmeværk lukker for varmeforsyningen i morgen tirsdag den 17. juli 2018 fra kl. 9 til kl. 12. på grund af ledningsarbejde.

Sommerlukket

12.07.2018
Administrationen på Tornøegade 12 holder lukket i uge 29 & 30 ( 16. til 27. juli)

Lukket for vandet

11.07.2018
Der er lukket for vandet på Rådhusgade 15-31 i morgen torsdag den 12.07.18 fra kl. ca. 9 .00 til kl. ca. 14.00

DOMI Bolig og ALBOA indgår samarbejdsaftale

28.06.2018
DOMI Bolig og ALBOA har nu indgået en samarbejdsaftale om en række konkrete, administrative ydelser.

Afbrændingsforbud

20.06.2018
Østjyllands Brandvæsen har udstedt afbrændingsforbud i Aarhus, Skanderborg, Odder og Samsø kommune

Techem beboer app

18.06.2018
Det er nu muligt at downloade den nye Techem App så du kan følge dit forbrug.

Udlejningsmateriale afd. 28 Høghus etape II

18.06.2018
Informationsmateriale til afd. 28 Høghus etape II

Udskiftning målere Egholmparken

25.04.2018
På grund af udskiftning af forbrugsmålere i afdelingen vil der være lukket for det kolde og varme vand i kortere perioder.
Afbrydelserne vil finde sted mellem kl 7.30 og 16.00 på hverdage.
Arbejdet starter onsdag den 25. april 2018 og varer ca. 3-4 uger.

Fingrene væk fra lejernes penge

16.04.2018
Bestyrelsen har fået et forslag om at opfordre til, at beboerdemokrater og lejere i DOMI Bolig deltager i en igangværende underskriftsindsamling, der opfordrer politikerne til at ”Holde fingrene fra lejernes penge”.

Opsætning målere Katrineholmsalle

09.04.2018
I løbet af de næste 14 dage bliver der opsat forbrugsmålere fra Techem i Katrineholmsalle.
Det betyder desværre at der i korte intervaller vil være lukket for vandet, da dette er nødvendigt for at kunne monterer målerne flere steder.

Rotte problemer på katrineholmsalle

19.01.2018
Vi har vedhæftet skrivelse som bliver omdelt til afdelingen vedr. problemer med rotter.

Direktørskifte i Domi Bolig

06.11.2017

Hovedbestyrelsen i DOMI Bolig har taget afsked med boligforeningens direktør, Uffe Vithen.